Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Θερμές ευχαριστίες και ευχές του κ. Δημήτρη Στεργίου - Εταιρεία Φίλων των Μνημείων της Παλαιομάνινας


Μετά την αποχώρησή μου από τη διοίκηση της Εταιρείας Φίλων των Μνημείων της Παλαιομάνινας θέλω να εκφράσω δημοσίως τις θερμές ευχαριστίες μου προς τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και στενούς συνεργάτες μου για την άοκνη προσπάθεια που κατέβαλαν από την ίδρυση του πολιτιστικού αυτού σωματείου, το 1997, έως σήμερα ώστε να επιτευχθεί ένας τεράστιος άθλος στο μέτωπο της διάσωσης, ανάδειξης και αξιοποίησης της πλούσιας πολιτιστικής κληρονομιάς και παράδοσης του χωριού μας, της Παλαιομάνινας. 
Επίσης, θέλω να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια και τις θερμότατες ευχές μου για περισσότερες και μεγαλύτερες επιτυχίες στο νέο, υπό την προεδρία του Κώστα Κουτουβέλη, Διοικητικό Συμβούλιο. 

Στη φωτογραφία παρουσιάζονται τα μέλη του τότε (σε πολιτική εκδήλωση)  Διοικητικού Συμβουλίου που είναι, περιστοιχιζόμενα από Ριμένες της Παλαιομάνινας, από αριστερά, οι: Νίκος Κωσταρέλος, Κώστας Κουτσουμπίνας, Κώστας Κουτουβέλης, Δημήτρης Στεργίου (στο βήμα), Μάκης Σταμούλης και Δημήτρης Πούλιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η κόσμια κριτική και η ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των σχολιαστών είναι σεβαστή. Σχόλια τα οποία υπεισέρχονται σε προσωπικά δεδομένα ή με υβριστικό περιεχόμενο να μην γίνονται. Τα σχόλια αποτελούν καθαρά προσωπικές απόψεις των συντακτών τους. Οι διαχειριστές δεν ευθύνονται σε καμία περίπτωση για τυχόν δημοσίευση υβριστικού ή παράνομου περιεχομένου στα σχόλια των αναρτήσεων.Τα σχόλια αυτά θα διαγράφονται με την πρώτη ευκαιρία.